miercuri, 1 aprilie 2015

Pasta de hrean cu iaurt


Intotdeauna mi-a placut hreanul , insa, daca il vrei gata preparat, din magazin, in cazul in care te roade curiozitatea si citesti ingredientele, iti trece pofta. Daca il iei de la piata, tot la borcan (asta daca iti place in otet) ai o surpriza cand deschizi borcanul acasa, in sensul ca e cam spalat si rarut prin borcan. Ramane o singura varianta, de facut acasa proaspat si, daca se  poate si dietetic, e si mai bine. 
Asadar, o legatura de hrean, asta inseamna vreo 4 bucati , curatate, le-am ras pe razatoarea de inox.

 Am rasturnat apoi intr-un tocator electric de bucatarie, cu putina sare si am mai macinat o data 

iar  apoi am amestecat totul cu 3 linguri de iaurt cremos  cu 2% grasime. 



Amestecate toate in tocator, s-au facut ca o pasta, destul de fluida, care se pastreaza in cutie ermetica in frigider. Chiar daca am pus iaurt, hreanul conserva deci, poate sta in frigider pana la 2 saptamani fara probleme, nu isi altereaza gustul. 
In varianta asta, merge langa chiftele, langa friptura, langa o toba de casa sau ceva carnati prajiti. 
Nu e mare lucru de facut , insa, aceasta varianta simpla si dietetica raspunde poftei de hrean perfect. 

Niciun comentariu: