miercuri, 29 februarie 2012

Rulada de cas cu somon afumat si ardei gras

Am facut-o in mare graba  si de aceea, probabil, aspectul nu este la egalitate cu gustul !
O bucata de cas de oaie  am taiat-o felii de jumatate de cm grosime  pe care le-am pus pentru un minut in microunde, asezate frumos pe o farfurie.
Casul s-a inmuiat  si l-am pus pe planseta iar cu mainile, asa, ca la cozonac, a facut o foaie.Practic s-au imbinat toate acele felii in una mare. 
Peste foaie am pus somon afumat si  fasii de ardei gras rosu, apoi am rulat strins cu ajutorul foliei alimentare si am dat la rece pentru doua ore. Nu a iesit perfecta rulada ca aspect, trebuia sa stea mai mult la rece dar gustul a fost nemaipomenit de bun , poate fi un aperitiv  aspectuos  si demn de luat in seama !

8 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Servesc micul dejun la tine.Foarte bun.Pupici!

maria elena spunea...

Mmm ce buna Daniela, dar de unde cas acum? Vin la tine daca mai ai, ca e tare faina!

Daniela spunea...

Dia,hai, draguta mea, ca te astept!

Te pup si eu !

Daniela spunea...

Lenutico, mai am cas la congelator, pus de asta vara!
Hai, draga mea, ca te astept !!!!

Maria spunea...

Este nemaipomenita rulada si ai mare dreptate cand spui ca este un aperitiv aspectuos si demn de luat in seama :)!!!O zi faina!

Diana spunea...

tare buna rulada, ideala pentru musafiri!

Daniela spunea...

Maria, pentru prima data a iesit destul de bine rulada asta !
Te pup !

Daniela spunea...

Diana, pe un platou diversificat, ma refer la coloratura, cred ca ar arata tare bine !
Te pup, draguta mea!