miercuri, 15 mai 2013

Rulouri din piept de pui umplute cu ficatei



Au avut mare trecere rulourile astea de pui, acum, cand sunt  legume  proaspete de sezon  (ridichi, ceapa verde ) .

Am portionat  si batut pieptul de pui intre 2 folii, usor, ca sa nu se rupa . 
Am presarat cu sare si piper .
Am tocat marunt o ceapa rosie mica si 3 catei de usturoi  si  am pus totul intr-o tigaie antiderenta. Cand  s-au calit putin, mai mult infierbantat, am pus peste o cana de suc de rosii facut in casa, sare, piper , un ardei gras rosu macinat   si un pic de boia iute. Dupa ce a dat un clocot, am pus ficateii de pui taiati in bucati mici si am lasat la inabusit, pana ce nu a mai fost deloc lichid si a scazut foarte bine. 
Am pus cate o lingura de umplutura  in mijlocul bucatii de piept, am rulat cu grija si le-am pus  intr-o tavita de silicon (ca acelea pentru cozonac ) aliniate, asa, ca sarmalutele, putintel inghesuite. Aranjarea lor in felul acesta  a facut ca rulourile sa prinda contur frumos, fara a mai fi nevoie  sa fie prinse cu scobitori  sau legate cu ata ca sa isi pastreze forma .Am pus o jumatate de cana de apa peste rulouri, am presarat cu  cimbru  si am dat la cuptor pentru 50 de minute. 
Au iesit minunate ca si  gust, usor condimentate,numai bune de mancat cu legume !

6 comentarii:

Doina G spunea...

Daniela, ce pofta mi-ai facut! In acest weekend o sa le fac si eu, cu siguranta. Sunt convinsa ca sunt delicioase!

Lubita Iancu spunea...

Mmmmm,ce bune sunt!!!

In bucatarie la Sidy spunea...

Excelente !!! Cu spanac alaturi cred ca sunt o nebunie....
Felicitari !
Te tzuc cu drag si sa ai o saptamana incarcata cu multe realizari !

Daniela spunea...

Sidy, te poftesc cu drag la o portie!

Daniela spunea...

Lulu, da o fuga pana la Cluj si savuram impreuna o portie !

Daniela spunea...

Doina, sunt bune si usor de facut, iti doresc spor!