sâmbătă, 29 ianuarie 2011

TARTA CU BROCOLI

Am facut o tarta cu brocoli, a iesit tare buna  si interesanta !
Din 100 g unt, 250 g faina, 2 oua , 50 ml lapte  si sare am facut aluatul si l-am lasat la rece cam 20 de  minute, apoi l-am pus in  forma si l-am copt 10 minute la foc  mare.
Am fiert 5 minute brocoli in apa cu  usturoi si sare . Am taiat  came 150 g de cirnati de casa picant in felii foarte subtiri  si am pus  , alaturi de brocoli, peste aluatul de tarta.
Din 3 oua, 100 g smintina si cam 100 de grame de brinza Focsani  am facut un sos pe care l-am pus peste   brocoli si cirnati.
Am dat la cuptor la foc mijlociu pentru 25 de minute, am scos si am  pus cascaval ras  deasupra si am mai lasat 5 minute la rumenit.



3 comentarii:

Mari spunea...

Oooo!
Sa fie intr-un ceas bun, Daniela!
Abia astept sa-ti vad bunatatile!(sau bunaciunile, cum zice Medy).
Daca in loc de carnati puneai ceva sunculita, imi placea si tarta ta cu brocoli!

Daniela spunea...

Mariana, nu am avut in casa sunca asa ca am facut cu ce am avut, reteta originala intr-adevar era cu sunca, ai intuit corect !

Mari spunea...

Eu ti-am spus ce mi-ar fi placut mie!
Carnatii nu sunt pasiunea mea!