duminică, 18 august 2013

Saramura de pastrav

 

Pentru ca este vara si abundenta legumelor te imbie sa faci preparate minunate , am ales sa fac o saramura de pastrav cu legume coapte la gratar.
Astfel, am copt pe plita ardei kapia, ardei gras si ardei iute

Ceapa si rosiile le-am copt pe gratar
iar la sfarsit toate au fost curatate de pielite si  samburi, tocate marunt  si puse intr-o cratita de inox cu fund dublu, pe foc.Am pus o mana zdravana de patrunjel si leustean verde tocat marunt  si am potrivit de sare.

A dat un clocot bun, dupa care am pus pastravul facut la gratar
si i-am facut loc printre zarzavaturi, cat sa il cuprinda putin zeama. A mai dat un clocot bun , am dat deoparte si am lasat acoperit cu capac pentru o jumatate de ora, ca sa se patrunda aromele.
Saramura se mananca rece  si  este o bunatate ! Pastravul a capatat gustul minunat al legumelor, putin iute de la ardeii iuti, picant doar atat cat trebuie !



2 comentarii:

Anonim spunea...

super.. abia astept sa incerc rereta Dvs. toata stima ..

Daniela spunea...

Este deosebita la gust aceasta saramura, va doresc sa aveti spor si pofta !