vineri, 29 aprilie 2011

Tarta cu mere, pere si nuci


Este o tarta cu gust interesant, foarte buna combinatia  fructelor !


Pentru aluatul de tarta am folosit  200g  de faina,  120g  unt,     20g zahar pudra, 1 virf de cutit sare, coaja rasa de lamiie si 50 ml de apa rece , pe care le-am amestecat si le-am dat  la rece pentru 20 minute.

Între timp se curata 4  perele si se taie pe lungime . Din aluatul răcit se intinde  o foaie într-o tavă rotundă de tarte, cu diametrul de 23cm. Pe marginea aluatului din tavă  se aseaza un rând de felii de pere suprapuse puţin, în aşa fel încât mijlocul să rămână liber. Se taie  merele în cubuleţe şi  se amesteca cu nucile zdrobite şi cu 1 lingură zahăr tos. Acest amestec se pune in  mijlocul tartei.  Se coace la foc potrivit cam 30 de minute . Dupa ce se coace, se amesteca   2 linguri de gem  de caise cu putin coniac (eu am pus visinata) si se pune pe deasupra tartei fierbinti.

Niciun comentariu: