duminică, 1 decembrie 2013

Piept de pui (curcan) cu ardei copti


Mancare buna, buna si gustoasa! Deja e frig si ardeii copti pusi  la congelator asta vara, cand era abundenta de legume, isi fac treaba , aduc gustul  verii in cratita mea  cu mancare  !

Asadar, pieptul de pui taiat cubulete l-am rumenit putin in tigaia antiaderenta, apoi am pus  o ceapa taiata marunt , o cana cu suc de rosii si ardeii  copti taiati fasii. Am pus sare, piper, foaie de dafin si am lasat pe foc pana ce mancarea a scazut (cam 15 minute ).Ca si amanunt, zeama  care a reiesit de la dezghetarea ardeilor am pus-o tot in mancare.
Si uite asa , in maximum jumatate de ora, am facut  o mancarica deosebita, dietetica si gustoasa !


3 comentarii:

Adina spunea...

Ce idee grozava!
Si eu am ardei copti la congelator,am copt 10 kg asta-vara!:)
Multam de reteta !

Adina spunea...

Bine ca ai spus de sucul ardeilor,bravo!:)

Daniela spunea...

Adina, sa imi spui cum ti-a iesit mancarea si daca ti-a placut !
Te pup !