sâmbătă, 3 decembrie 2011

Tarta cu dovleac


Pentru ca am primit un dovleac  placintar  mare, mare, de la cuscrii mei, m-am gindit  ca dintr-o bucata  din el sa fac o tarta cu dovleac!

Aluatul de tarta  este simplu : 200 g faina, 2 linguri zahar,1/2 lingurita sare, 140 g unt rece, taiat bucatele,2 galbenusuri   (Aluatul se  tine la rece o  ora) . Am pus aluatul in  tava  de tarta  si l-am copt  20 de minute dupa care am pus umplutura. 
Umplutura am facut-o din dovleac copt, zahar, 2 oua, scortisoara si pe deasupra am pus bucati de nuca .
Cu umplutura , am mai copt tarta inca 45 de minute, la foc domol. 
A iesit foarte buna si gustoasa  !!!

2 comentarii:

Kisildi spunea...

Simpla, da` buna, buna!

Daniela spunea...

Kisildi, intr-adevar a iesit interesanta la gust, eu asociez gustul acestei tarte putin cu turta dulce, cea de pe vremuri!