vineri, 11 martie 2011

TARTA CU BRINZA SARATA

In  wekend este randul meu sa gatesc asa ca m-am gandit sa fac o tarta cu branza sarata (branza Focsani , pentru cunoscatori ).
Aluatul de tarta este cel clasic : 300g  faina, sare, 8o ml ulei si 100 ml de  vin.Amestecate toate, se  realizeaza  aluatul de tarta, se pune   in tava, se modeleazam se inteapa cu furculita  si se coace    15 minute, cu  foaia de  hartie si   fasolea deasupra. 


Dupa aceea, se scoate din cuptor, se aduna fasolea si  se  depoziteaza (poate fi folosita si altadata)  si  se lasa putin la racit , tot in tava 
Apoi se  asaza umplutura(branza Focsani amestecata bine, bine cu  ou - eu am pus 600 grame de branza si 2 oua ) 

 si se mai da la cuptor 30 de minute,pana ce se  rumeneste. 

Este buna,  sarata si delicioasa!

5 comentarii:

Mari spunea...

Arata foarte bine! Dar cu branza ta de focsani, mai dat gata.

Craita spunea...

CE BUNA TREBUIE SA FIE:)

Daniela spunea...

Craita, este intr-adevar tare buna si usor de facut !
Mariana, intr-adevar brinza mea Focsani ma salveaza , pot face orice cu ea !

Kisildi spunea...

Hmmmm, pare delicioasa, o voi pregati si eu, experimentand si alte branzeturi!

Daniela spunea...

Kisildi, poti pune orice fel de brinza care nu lasa apa, adica nu telemea, in rest, spor la experimentat!