luni, 15 aprilie 2013

Ciorba de curcan cu zdrente de ou

Varianta aceasta de ciorba  este  putintel dietetica, in sensul ca  am eliminat taieteii de  casa  si am degresat carnea  total. 

Un tacam de curcan,pai precis spatele,  curatat de grasime  si piele, l-am fiert impreuna cu o ceapa tocata marunt, morcov, patrunjel, ardei gras verde, ardei gras rosu, rosii , un dovlecel si o lingura de sare. Toate deodata le-am fiert in kukta, capata astfel un gust exceptional zeama . 
Dupa ce a fiert, am scos carnea de pe os, in bucatele mici (vecine bune cu zdrentele),am acrit cu suc de rosii facut in casa, fara conservanti si zahar, a tras un clocot bun si am  batut bine  3 oua, dupa care le-am turnat in fir subtire in ciorba care  clocotea.Au iesit niste zdrente gustoase si minunate, a mai dat un clocot ,am luat oala  de pe foc si am  aromatizat ciorba cu leustean si patrunjel verde. 
A iesit foarte, foarte buna si plina de vitamine, taman buna pentru vremea aceasta , ideala pentru dieta de primavara  !

4 comentarii:

Sidy spunea...

Degresata si fara paste....minunata !
Vin si eu la o portie !!!!
Te tzuc cu drag si duminica relaxanta in continuare !

Lubita Iancu spunea...

Buna ciorbica!!

Daniela spunea...

Sidy, cu drag te astept, hai!

Daniela spunea...

Lulu, delicioasa si dietetica !