miercuri, 30 martie 2011

OREZ CU SPANAC


Pentru ca este deja primavara  si  exista  tentatia de a manca ceva verde, m-am gindit sa fac  un  orez cu spanac, ca si garnitura  la  o mancarica de  pulpe de pui cu ardei copti.
A fost buna ideea pentru  ca a fost la loc de cinste spanacul ! Am fost in piata si am batut de doua ori piata pana ce  am gasit spanacul  care sa fie proaspat, sa scartie intre degete  si sa aiba frunza ferma, tare si nu pleostita. 
Am spalat  in citeva ape  spanacul si l-am oparit in apa cu sare, dupa care, scurs si racit, l-am macinat in tocatorul electric  ( a iesit o pasta  minunata ). 
O ceapa rosie  taiata marunt am  calit-o intr-o lingura de ulei de masline, am pus  spanacul, sarea si piperul  si apoi am pus orezul, spalat bine si apa  ( cantitatea de apa  este dublul  cantitatii orezului ). Am fiert  totul 20 de minute dupa care am lasat  acoperit  vasul  ca sa se raceasca si  orezul sa  absoarba toata apa.
A iesit  foarte, foarte gustos  si se  poate consuma  simplu (pentru cei  care tin post) sau ca si  garnitura la ceva sos cu  carne.  

Niciun comentariu: