sâmbătă, 11 ianuarie 2014

Rulouri cu ficat, in sos de usturoi si ciuperci




Gata cu sarbatorile, am trecut la mancare dietetica inapoi. 
Pieptul de curcan, batut intre doua folii, l-am portionat  in bucati nu prea mari .
Separat, am calit o ceapa mica taiata marunt, am adaugat un ficat  de curcan taiat bucatele, am sarat si condimentat, am pus 2 linguri de apa si am lasat la inabusit cam 10 minute. Dupa  ce s-a racit, l-am dat prin tocator si a iesit o pasta omogena.
Am pus aceasta umplutura peste bucatile de piept , le-am rulat si impachetat capetele ca la sarmale si le-am legat cu ata  de bucatarie  ca sa isi pastreze forma.



Am uns o tigaie antiaderenta cu o pensula inmuiata in ulei si am pus rulourile, pe care le-am  tot intors pana ce au capatat un pic de crusta de rumeneala  si alta culoare. 

Intr-o alta tigaie, am calit o ceapa mica, am pus ciuperci macinate , sare , piper, boia iute,o foaie de dafin , vreo 10 catei de usturoi tocati  si o cana de suc de rosii.
Cand a inceput sa fiarba , am pus inauntru rulourile  si am lasat la fiert cam 20 de minute.
Am scos dupa aceea rulourile, am scos ata , le-am pus inapoi si au mai dat un clocot.
Au iesit excelente, picante si gustoase.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Am copiat reteta si o voi face in week-end ! Trag cu ochil des pe la tine ......Multumesc pentru sugestii si pentru retete.Te pup! doinapaula

Daniela spunea...

Doina , noua ne-au placut foarte mult, sosul a completat gustul foarte bine!
Te pup si iti doresc sa ai spor !