vineri, 21 martie 2014

Chiftele din piept de pui , fara ou





Pentru ca , dupa analizele anuale si dupa aproape un an de dieta, colesterolul a iesit mare, eliminam sursa de colesterol din alimentatie, cel putin pentru o perioada. Asadar, am incercat sa inlocuiesc oul si, am si reusit !
Chiftelele mele sunt cu garnitura la pachet, asa ca am facut o compozitie  din : piept de pui , ceapa, usturoi, ardei gras,1 cartof , patrunjel verde(toate tocate marunt) piper, chili, sare , o lingura de tarate psillyum si, in loc de ou, o lingura de seminte de in macinate, amestecate cu 3 linguri de apa rece. Compozitia a stat vreo 15 minute la odihna si la umflat taratele, apoi le-am facut  gogoloaie si 
le-am pus la copt, pe hartie, la 200 de grade pentru 35 de minute. 
Au iesit niste chiftele minunate, gustoase , consistente si legate, nu s-au sfaramat absolut deloc. 
Pentru cine are probleme cu colesterolul, inlocuirea oului cu semintele de in, reprezinta o solutie foarte buna !


2 comentarii:

Anonim spunea...

cartoful nu e permis la dukan

Daniela spunea...

Nu stiu cine esti, ca apari ca si anonim drept autor al comentariului, dar iti raspund: dieta Dukan are 4 etape. Eu sunt in stabilizare, adica ultima etapa.Un cartof la 1 kg de piept de pui nu imi va anula efectul celorlalte 3 etape, deci, este permis un cartof.