duminică, 9 octombrie 2011

Clatite cu gem de mure



Ieri, fiind simbata, am fost la  spectacolul  de pe  Cluj Arena (am primit  biletele cadou de la copii)  si a fost extraordinar de frumos, mai ales ca  inainte de Scorpions au cintat clujeni  de-ai nostri, cu trupele lor : Semnal M, Voltaj, Pacifica . ... A fost o mare de oameni, 40000  mai exact,  de toate virstele, care au participat activ  la spectacol, a fost o placere , intr-un cuvint.  Nu a fost o mare placere ,in schimb, frigul, care a fost strasnic (comparativ cu  ziua de vineri, cind au fost 24 de grade ), oricum, aseara cind am ajuns acasa  erau 6 grade de toate. 
Ca urmare  a  frigului  inmagazinat, azi am hotarit ca stam toata ziua in casa si ne delectam cu bunatati !!!
Am inceput cu clatite cu brinza Focsani  si am facut si clatite dulci , cu gem de mure (trebuie sa ma credeti pe cuvint ca sint extraordinare ) si cu gem de  visine!




Pe  linga asta, azi am aprins  deja focul in soba, este  cald in casa si eu va poftesc la clatite bune, bune !

4 comentarii:

Alexandrina spunea...

Tare bune clatitele!
Sa va fie de bine concertul, am vazut la stiri ca a fost frumos.

Daniela spunea...

Alexandrina, multumim frumos!

In bucatarie la Sidy spunea...

Daca zici ca e cald la voi, vin si eu la doua clatite ca tare fain mai arata....
Va tzuc cu drag Daniela...si pe Ion !!!

Daniela spunea...

Sidy, haideti, ca este loc si va asteptam cu drag !
Va pupam si noi !