duminică, 26 iunie 2011

CRAP CU MARAR PE CARTOFI NOI

Am fost in piata si carttofii noi erau atit de frumosi, galbeni aurii incit  nu am rezistat si am cumparat, gindindu-ma ca  mai am in congelator  4 bucati frumoase de crap si ar merge de minune cu  cartofii noi si  cu mult marar verde prospat.
Cartofii au fost alesi sa aiba cam marimea unui ou pentru a putea fi taiati  in doua.Asa am si procedat, i-am curatat, i-am asezat in tava  cu partea bombata deasupra, i-am condimentat cu sare, piper, boia de ardei iute si vreo 4 catei de usturoi taiati in feliute .


Peste ei am pus pestele, condimentat si el si  aproape acoperit cu marar tocat marunt. Am stropit totul cu ulei de masline, am adaugat o cana de apa , am pus folie si am bagat la cuptor la foc mare pentru 30 de minute. 


Dupa cele 30 de minute, am scos folia si am mai lasat cam  25 de minute la rumenit.
A iesit foarte aromat si gustos pestele iar cartofii  putin unsi, cu marginea de jos putin rumenita, foarte, foarte gustosi !

4 comentarii:

Alexandrina spunea...

Yum, ce minunatie! Mi-ai facut o pofta!!

Daniela spunea...

Alexandrina, a iesit foarte bun pestele si cartofii au fost vedete !

Ramona Alina spunea...

Delicios:)

Daniela spunea...

Ramona, acum sint intr-o cura de cruditati dar, cum o termin, repetez treaba cu pestele ca tare bun a fost !