miercuri, 3 septembrie 2014

Ciorba de gaina cu razalai Dukan

 
Pentru ca suntem in mijlocul saptamanii si, deci, mancam dietetic, astazi o minunata ciorba de gaina  cu mult zarzavat si cu razalai, bineinteles , dukaniti (ceva intre zdrentele de ou si paste ) 
Asadar,dupa ce i-am scos pielea ,  gaina am taiat-o bucati si am pus-o la fiert, in apa rece, in oala cu presiune, impreuna cu o ceapa mare taiata marunt si cu zarzavat (ardei gras, morcov, patrunjel radacina, rosii ) . Aici nu a ma fost nevoie de sare, are zarzavatul suficienta. Au fiert timp de 35 de minute. 
Am desertat in alta oala si am pus , ca sa acresc , suc proaspat din 6 rosii mari  (am macinat in blender de fapt rosiile ) si am lasat sa fiarba un clocot. 
Separat, am facut razalaii, care, normal, sunt paste de casa  facute din oua, faina, sare si ulei. Dar, conform dietei, am schimbat regula. Astfel, 2 oua le-am batut bine , peste ele am pus 2 linguri de tarate macinate fin si 1 lingura de amidon. A iesit un aluat ca de clatite, putin mai gros. Intr-o strecuratoare de inox, cu gauri mai mari, am pus cu polonicul din amestecul facut si am tinut deasupra ciorbei care fierbea. Asadar, amestecul a curs in fir subtire, odata ajuns in ciorba s-a transformat in ceva similar orezului ca si aspect si a  dat consistenta ciorbei. A mai fiert 5 minute, am luat de pe foc, am aromat cu frunze de patrunjel si leustean  tocate marunt, am acoperit cu capac si am lasat inca 10 minute. A iesit o ciorba gustoasa si deasa, numai buna la dieta.

Niciun comentariu: