sâmbătă, 13 octombrie 2012

Pastrav, spanac si frigarui, meniu de wekend in octombrie



 

 Desi de dimineata la Cluj a fost urat si a plouat, peste zi s-a facut vreme frumoasa si s-a putut  sta la gratar in voie.
Ieri am dat o fuga pana in Gilau, la pastravarie si am cumparat niste pastravi minunati

 drept pentru care  azi am facut la gratar

 alaturi de o mamaliguta molcuta si un mujdei natur


Am cules din gradina tot ce mai ramasese adica ardei grasi si rosii cherry  si  am decis sa mai fac o tura de frigarui cu piept de pui



 si pentru ca in piata este un spanac superb la 5 lei kg, m-am gandit sa fac si o placinta cu spanac




Toate au iesit foarte, foarte gustoase, deci, poftiti la masa !!!

10 comentarii:

Liliana Toma spunea...

o sa vinnn...

Karla spunea...

Cam cit spanac este folosit la placinta? Eu am o gramada de spanac i congelator si nu stiu ce sa ma fac cu el...Imi inchipui ca spanacul este pregatit prima data ca sa nu lase asa multa apa, nu?
Totul arata foarte gustos!!!
Karla.

Daniela spunea...

Karla, la o tava din asta mare (35/42 cm) am folosit 2 kg de spanac proaspat.
Reteta este aici :
http://danielabucatariemoldo-ardeleneasca.blogspot.ro/2012/06/tarta-cu-spanac-telemea-de-oaie-si.html

Singura deosebire este ca am pus cas de oaie in loc de telemea (asa am avut in casa ),am impletit colacel pentru margine si mijloc si arata mai mult ca o placinta decat ca o tarta .

Daniela spunea...

Hai !!!

Kisildi spunea...

Iooooo vreau frigaruuuuuui!! :-)

In bucatarie la Sidy spunea...

Pastravul vi-l las voua dar din placinta si frigarui musai sa gust !
O nebunie de arome, la voi in farfurii...DE-LI-CIOA-SE !!!
Te tzuc Danielo !

Adina spunea...

Mamaaaaaa,ce preparate delicioase!
Rasfat !:)

Daniela spunea...

Hai !

Daniela spunea...

Te pup si eu !
De la Oradea la Cluj e o zvirlitura de bat asa ca pofteste matale !

Daniela spunea...

Mai mult dezmat decit rasfat !