duminică, 5 februarie 2012

Supa de gaina cu taitei de casa




E frig, ninge si deja m-am hranit ! Musai sa mincam  un pic mai gras asa ca am facut o supa de  gaina, cu  taitei de casa !
Am pus carnea de gaina cu patrunjel, morcov, cartofi , ceapa, sare si piper boabe la fiert,in apa rece, cam  o jumatate  de ora in kukta.
Dupa ce au fiert toate, zeama  strecurata prin sita inoxidabila   o  impart de regula in doua : o parte o  congelez  si o folosesc de regula cind sint in criza de timp  si o  parte o fac  imediat . 
Taiteii sint facuti de mine in casa(ideal era sa fac din cei subtiri, subtiri dar, alta data )  asa ca ii fierb direct in supa, 5 minute, dupa care las  sa se odihneasca  supa 10 minute. 
Este buna, fierbinte, gustoasa si hranitoare!
Poftiti la o portie !


Felul doi, tagliatelle cu ciuperci si sunca ! Stiu, septe feluri de bucate, tot fasole amestecate , la mine tagliatelle, dar ce sa fac, sint lenesa sa fac altceva !



Foarte, foarte bun totul !

6 comentarii:

Ioana V. spunea...

excelenta pe vremea asta...Pup

Daniela spunea...

Asa este, minunata, fuge pe git in jos!
Te pup si eu !

Lubita Iancu spunea...

Ce-mi plac supele!!!dar daca este de gaina,e mai buna;
pupici!!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Pe asa vreme merge de minune.Pup!

Daniela spunea...

Lulu, gaina batrina face zama buna. A mea gaina a fost destul de tinerica, putea sa fie si mai buna !

Daniela spunea...

Adevarul e ca deja m-am saturat de frig! Nici vorba de dieta la vremea asta asa ca ii dam bataie cu supele de gaina !
Te pup si eu !