duminică, 28 octombrie 2012

Cusma lui Guguta - varianta simpla de tiramisu cu fructe


 

Nu foarte aratoasa dar extraordinar de gustoasa, cusma lui Guguta in varianta extrem de simpla de tiramisu cu fructe  are un avantaj  teribil: pare mare dar de fapt este mica prajitura, asa cum am dorit,pentru doua persoane, pentru 2 zile.
Am cules gutuile si am facut placintele cu varza


dar tot mi-a stat gindul la ceva dulce  asa ca incropit repede o crema din 200 ml de frisca, 200 g mascarpone, 3 linguri de zahar  si 1 plic cu crema de vanilie de la Dr. Oetker.In plus, la aceasta crema am adaugat vreo 6 jumatati de caise din compotul de anul acesta

si  le-am  omogenizat foarte bine.
Piscoturile le-am inmuiat in sucul de la compot si le-am cladit pe un platou oval, incepind cu un rind de 4 piscoturi in latime si 2 in lungime. Am pus crema si peste crema iarasi caise din compot, inca un strat subtire de crema, apoi un alt rind de piscoturi, 3 de data asta, crema, fructe apoi 2 si la sfirsit 1 rind. Am folosit o folie si jumatate de piscoturi A iesit o cusma  cu baza buna, a avut tinuta.
Peste ea am pus visine  de la borcan
si la baza, de jur imprejur, astfel ca  piscoturile de la baza au absorbit tot sucul de la visine.
A iesit o prajitura buna, nu dulce, pot spune chiar acra  si extrem de gustoasa.

2 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Imi place muuuult "cusma".Mi-as dori si eu una.
Si gutuile sunt nemaipomenit de frumoase.Le-am simtit mirosul doar privindu-le.Mie imi plac gutuile degerate.
Pupici!

Daniela spunea...

Dia, hai ca-ti fac eu imediat o cusma !