joi, 22 septembrie 2011

Sos de rosii cu ciuperci , busuioc si cimbru


Astazi, tot din categoria pivnita plina cu  de toate, voi descrie  inca un sortiment de conserva . 
Pentru ca ne plac pastele si pizza, am pus pe iarna un sos de rosii cu  ciuperci, cimbru si busuioc, a iesit extraordinar de bun, are o aroma si un gust  nemaipomenit .
Am  folosit 5 kg de rosii, 2 kg de ardei kapia, 1 kg de ciuperci champignon,  1/2 kg de ceapa, piper, sare, cimbru, busuioc si  foi de dafin .
Toate ingredientele, macinate, se pun la fiert  cam  90 de minute,amestecul  se toarna fierbinte in  sticle sau borcane  sterilizate si fierbinti, se capseaza si se pun  in pat cald, intre haine  groase, pina ce se racesc complet . 
Sosul il  mai folosesc  si  peste fripturi, la  tocanite, de fapt se poate folosi la orice, este foarte, foarte bun. 

4 comentarii:

Alina Codrean spunea...

Daniela nu pot sa zic decat WOOOW!!!
Felicitari!Si eu mi-as dori asa ceva in pivnita(adica mai intai mi-as dori o pivnita numai a mea si apoi ce ai tu pe acolo!)
Super!

Daniela spunea...

Draga mea sotie fericita,ai grija ce iti doresti : eu mi-am dorit o pivnita si am capatat trei pivnite!!!
Cit despre ce am pus eu in pivnite, stai linistita, vin copiii acasa cu masina si incarca borcaniada asa ca voi multumi pe toata lumea !

Diana spunea...

wow Daniela! jos palaria la asa pivnita plina!....eu am ramas cu gandul la murele alea delicioase din prajitura!

Daniela spunea...

Diana, am mure la congelator, am gem de mure asa ca, hai la Cluj, sa primesti si tu !