vineri, 10 mai 2013

Prajitura cu branza de vaci si goji, fara aluat


Branza de vaci, gatita in felul acesta este foarte tentanta!
Este destul de dietetica prajitura, avand in vedere ca nu are aluat si de data asta am pus indulcitor !
Seamana cu prajitura aceasta si cu aceasta dar in varianta dietetica.
Deci, 1 kg de branza de vaci dietetica, 9 oua, 2 pachete de budinca de vanilie, 4 linguri de indulcitor, 2 fiole esenta de vanilie, 2 fiole esente de rom, 1 praf de copt  si 4 linguri de goji. 
Am hidratat goji in apa timp de o ora.
Am amestecat branza cu galbenusurile, esentele, budinca ,goji  si praful de copt. Apoi am batut albusurile spuma  cu  indulcitorul, am amestecat si am pus in 2 tavi : una normala, cu inel si una din silicon, in forma de trandafir.Au stat la copt 45 de minute  . Probabil ca la cea din silicon trebuia sa mai am rabdare sa se raceasca mai bine ca sa iasa din forma perfect(data viitoare de tinut minte ) insa, fata de prajitura din tava normala,a avut tinuta mult mai buna, nu s-a lasat deloc . Ar fi mers coapta  si in tava dreptunghiulara, cand s-a racit se putea taia frumos , in patratele. 
Cantitatile sunt mari dar pot fi reduse  pastrand proportiile .
A iesit o prajitura savuroasa si extrem de gustoasa ! 

4 comentarii:

In bucatarie la Sidy spunea...

O fi ea dietetica dar tare fain mai arata....
Asa ca....draga Daniela, am...furat reteta si am sa o fac curind.
Te tzuc fata draga si sa ai un weekend linistit !

DiaMar bucataria galbena spunea...

Cat de bine arata,cu siguranta este foarte gustoasa!
Pupici!

Daniela spunea...

Sidy, linistita poti incerca, este chiar buna !

Daniela spunea...

Dia, intr-adevar incanta ochiul dar este si gustoasa !