joi, 15 septembrie 2011

CONSERVA DE FASOLE VERDE PENTRU SALATA



Toata vara am avut fasole verde din gradinuta noastra, a pus sotul meu tot pe rind asa ca acum s-a facut fasolea pentru salata cu maioneza si usturoi. Cum in lada frigorifica nu mai este loc, am pus la borcan, sa  isi duca si copiii cu ei  . Eu nu  zic ca nu este si iarna de cumparat dar nici intr-un caz nu are gustul acesteia din gradina, nestropita, bio  de adevaratelea. 
Am cules-o de dimineata (taman bine ca pe la amiaza a tras o ploaie zdravana la Cluj) si de abia  acum am  aranjat-o. 


Am curatat-o , am spalat-o bine, am taiat-o ca pentru salata  si am fiert-o timp de 15 minute in apa cu sare si frunze de telina. 


Am pus-o in borcanele sterilizate, 


am pus peste ea apa in care a fiert, cite o aspirina la fiecare borcan, deasupra , am capsat borcanele si  am dat la sterilizat pentru 45 de minute. Este foarte, foarte buna si gustoasa si in zilele de iarna  friguroase mai salveaza o mincare , care, drept sa spun, este excelenta.  

Niciun comentariu: