joi, 20 februarie 2014

Corabioare cu ciuperci



Din categoria " am  o straita plina cu ciuperci, ce sa  fac cu ele" , de data asta  a venit  randul corabioarelor (denumite astfel prin asociere cu forma lor, nu prin aluatul clasic de corabioare, cu grasime ) . 
La sfarsit, cand nu a mai fost umplutura, bun a  fost si magiunul pentru cateva , care au iesit chiar surprinzator de gustoase.
Aluatul, cel clasic: faina integrala, drojdie, apa si sare (aici  reteta) .
Umplutura  am facut-o dintr-o  ceapa usor calita intr-o  o lingura de ulei de masline, peste care am pus ciupercile , sare, piper si ardei gras rosu macinat impreuna cu patrunjel verde  (aici reteta) . Am lasat la inabusit pana ce a scazut lichidul de tot. Dupa ce s-a racit, am macinat compozitia si  am adaugat 2 linguri de seminte de in macinate (se pot pune si doua oua, in locul semintelor de in )  
Aluatul l-am intins in foaie subtire si l-am decupat cu gura paharului de 300 ml. Am apucat simetric de  marginile aluatului si le-am adunat prin lipire, in sus. A rezultat o corabioara taman buna de umplut cu o lingura de ciuperci. Am presarat  deasupra seminte de susan si le-am dat la cuptor la 200 de grade pentru 30 de minute. 
Au iesit delicioase, picante si crocante. 

2 comentarii:

In bucatarie la Sidy spunea...

Acuma stau in cumpana si ma gandesc.....
Sa iau cu ciuperci sau cu magiun ?
Cu ciuperci ,cu magiun, cu ciuperci ,cu magiun...
Sti ce ? Mai bine iau una asa si una asa ca ambele sunt minunate !
Sa ai o primavara frumoasa in suflet , vecinico !

Daniela spunea...

Sidy, de amandoua felurile , ca sa nu fie cu suparare !
Si tie iti doresc o primavara minunata !