joi, 1 august 2013

Vinete umplute cu piept de pui


Pentru ca in piata tarabele gem sub greutatea vinetelor, tare m-a tentat sa  fac ceva bun cu vinete.

Astfel, am cumparat trei  vinete frumoase, coapte,inchise la culoare si  stralucitoare . Le-am taiat pe lungime , le-am scobit cu o lingurita si  le-am sarat putin,lasandu-le astfel timp de 15 minute. Dupa ce le-am scurs de zeama lasata, le-am bagat in cuptorul incalzit pentru 15 minute. 
Separat, am pus 300 grame de piept de pui  tocat  intr-o tigaie incinsa, pana ce se rumeneste  putin. Apoi, am pus o ceapa taiata marunt,  doua rosii maruntite la blender, miezul scos din vinete (acesta a stat presarat putin cu sare si apoi stors bine ) , piper, usturoi tocat, sare , cimbru si patrunjel verde.Toate acestea au stat pe foc pana ce nu  a mai fost zeama deloc in tigaie. Am dat la racit  si apoi am amestecat cu 2 oua si am pus  umplutura in vinetele care deja aveau aspect de corabioare si  am mai dat la cuptor pentru alte 30 de minute. 
Au iesit  minunate la gust si peste ele am pus sos de iaurt cu usturoi. 
Pentru cine are voie se manance cas sau telemea, se poate razui pe deasupra  si vinetele vor capata o alta savoare .