sâmbătă, 25 mai 2013

Papanasi prajiti (varianta dietetica si rapida)


Am avut in frigider cam 300 grame branza de vaci  slaba  si ii expira termenul de valabilitate   asa ca , repede, ceva trebuia facut.

Am amestecat branza cu o lingura de indulcitor, 2 oua, 1 lingura amidon alimentar, esenta de vanilie si rom  .
Cu lingura,in tigaia de clatite din fonta, incinsa la maximum, am pus  amestecul si am lasat  cate  4 minute pe fiecare parte, la foc mic. 
Au iesit ceva fel forma de clatite - papanasi, foarte gustosi si  pufosi, numai buni pentru o  gustarica dulce si extrem de rapida. 

8 comentarii:

Lubita Iancu spunea...

Bun rau!!!Daniela vo"2-3,hai sa zic 4 pentru mine te rog!!
Pup si o zi buna!!

In bucatarie la Sidy spunea...

Buni de tot.....parca ar merge o lingura de smantana degresata pe linga eu, nu ???
Te tzuc cu drag fata scumpa !Weekend minunat sa ai!

Daniela spunea...

Sidy, fara smantana, nu am voie, clar !

Daniela spunea...

Lulu, cati vrei tu, sunt dietetici si nu ai mustrari de constiinta !

Unknown spunea...

Oula le-ati pus direct sau ati separat albusul de ou?

Daniela spunea...

Christina,nu am separat albusul de galbenus, am pus oul intreg.

Anonim spunea...

Dani,cand spui indulcitor,la te te referi? La zahar ...sau exixta ceva in comert de care eu nu stiu )) Claudia

Daniela spunea...

Claudia,eu folosesc indulcitor Clio, asta pentru ca la dieta nu e voie zahar. Ideal ar fi indulcitorul Xilitol, care e indulcitor natural , dar are un pic cam piperat pretul.