luni, 12 mai 2014

Crutoane aromate cu supa crema de legume



Va mai amintiti  baghetele integrale, din aluat neframantat ? Din aceste baghete am facut niste crutoane  exceptionale, taman bune de pus intr-o supa crema de legume  deasa si acrita cu iaurt dietetic. 
Am taiat painea cubulete,le-am pus pe hartie de copt in tava,  am scuturat pensula  cu un  pic  de ulei de masline deasupra lor, am presarat sare, oregano si usturoi granulat si am pus la cuptorul preincalzit  pana ce s-au rumenit putin, pret de 6-7 minute. Nu  arata exceptional dar gustul bate  aspectul, in cazul acesta. 

Au un gust exceptional, usuturoiul si oregano se combina foarte bine.
Pentru  ca sa fie perfect puse in valoare, am pregatit o supa simpla  din legume  (ceapa, ardei gras,morcov, patrunjel,  rosii, conopida si putin usturoi, sare si piper) pe care am dat-o prin blender si apoi am acrit-o cu iaurt dietetic. 
Atat e de buna  combinatia, ca ,daca nu ar fi restrictii la paine, as putea manca de cel putin doua ori pe zi felul acesta de mancare  .