duminică, 13 aprilie 2014

Cartofi copti la cuptor, cu boia afumata


Rar, dar bine, te ia cate o pofta de nu te potolesti pana  ce nu ti-o satisfaci. Uite asa m-a apucat azi o pofta nebuna de cartofi copti. Nu imi apartine reteta, am mancat asa ceva la Ioana si la Dan, la copiii mei acasa, de sarbatori si am ramas cu gustul grozav. 
Asadar, cartofii curatati si spalati i-am taiat cu cutitul ondulat , in bucati groase. generoase(i-am taiat cu cutitul ondulat ca sa aiba aspect dar si ca sa cuprinda mai multe condimente peste ei ) 

I-am asezat pe hartie de copt, in tava si am folosit  pensula de silicon  pentru a-i unge putin cu ulei de masline extravirgin. Apoi am presarat usturoi granulat si boia de ardei afumata (pentru clujeni, le-am cumparat de la Povesti cu condimente, din Polus) .
La jumatatea timpului, i-am intors .

Am dat la cuptor , la 225 de grade, pentru 35 de minute. 

Ce a iesit? O bunatate,credeti-ma pe cuvant ....stiti voi - perfectiunea  nu are granite cu simplitatea !!! Alaturi, salata si un gratar , care au palit pe langa cartofii astia ....



Poftiti cu nadejde, ca prea sunt buni !!!

2 comentarii:

Adina spunea...

Multumesc de idee !
Super.

Daniela spunea...

Adina, ma bucur ca ti-a placut ideea !