marți, 14 iunie 2011

CIRNATI PROASPETI LA GRATAR





Cind eram mai tineri, mergeam la OSER (tirg, talcioc, cum vreti sa ii spuneti) in fiecare saptamina, acolo isi gasea sotul meu tot felul de  piese.
La intrarea in oser, te traznea un miros de mici  si cirnati la gratar ca  si  daca erai de fier, tot ti-o luau simturile razana.
La oser nu am mai fost de citiva ani  dar am fost la Baumax si am patit acelasi lucru.
Astfel,ieri, fiind sarbatoare , ne-am gindit sa mincam ceva la gratar si  am vrut neaparat sa fac  ceva cirnaciori proaspeti la gratar drept pentru care am cumparat din Real, erau tare proaspeti si faini, i-am aliniat frumusel, i-am lasat sa se faca in sucul lor, la foc domol.





Au iesit extraordinari, am mincat asa, numai cu piine si mustar (nu-i bai ca de azi trec la regim) , au  fost o nebunie, mi-am satisfacut o pofta care ma chinuia de ceva vreme.

Niciun comentariu: