miercuri, 25 februarie 2015

Budinca de dovleac


 Ultimul dovleac de anul acesta, din stocul pivnitei, mai bine zis usoare resturi: dovleac crud, dovleac fiert (asta a mai stat si in congelator o perioada (. 
Budinca, placinta turnata ,oricum se poate intitula bunatatea asta. 
Cam 1,5 kg de dovleac, maruntit bine sau dat prin razatoare daca este crud, am amestecat cu 1 lingura de indulcitor, 2 linguri de amidon alimentar, 1 lingura tarate psyllium , 2 oua si scortisoara macinata. Toate omogenizate bine, le-am pus peste hartia de copt din tava si am dat la cuptor, pentru 40 de minute, la 190 grade. A iesit foarte gustoasa si aromata budinca, s-a copt frumos si s-a rumenit bine si la baza. 

Pana in toamna, gata cu dovleacul, dar, una peste alta, am iesit excelent cu el, am avut toata iarna un dulce foarte sanatos. 

Niciun comentariu: