duminică, 8 ianuarie 2012

Iahnie de fasole



Iahnie de fasole cred  ca este cea mai dorita mincare de dupa sarbatorile de iarna, cind traditia spune ca nu ai voie sa maninci fasole de la Craciun si pina la Boboteaza !
Cum  la Craciun am reciclat  parte din friptura de porc facuta la ceaun adica am congelat-o, acum  a fost binevenita la fasole.
Iahnia am facut-o cu fasole mica, alba, dulce si gustoasa, a avut  si  afumatura,  a avut si ardei  gras rosu congelat  pentru culoare si gust, a avut si  cimbru pentru  aromatizare perfecta.
A iesit nemaipomenita, alaturi cu un pahar de  moare  de pe  muraturile asortate, limpede ca si cristalul, gustoasa si  usor iute, acidulata.


A fost musai sa  mincam si un pic de paine prajita  cu iahnia asta exceptionala, totul a iesit pe masura poftei !!!

10 comentarii:

Alexandrina spunea...

Yummy, tare buna!

DiaMar bucataria galbena spunea...

De cand imi este pofta de fasole nu ai idee.Asa ca servesc de la tine.Pup!

Daniela spunea...

Poftiti,poftiti!!!

Mari spunea...

Si eu am facut iahnie dar cu kaiser afumat.
O bunatate. A mers struna cu salata de varza dulce. Pupicei!

Carole cuisine spunea...

Ce pofta mi s-a facut,dar sunt in Italia si degeaba fac eu aici,nu se compara cu cea de la mama de-a casa :)!

Daniela spunea...

Mariana, astea se cheama bunatati, un pic de afumatura face toate paralele !!!
Carole, doara cind ajungi in Romania, hai si pina la Cluj, ca e colo, dupa deal !!!

In bucatarie la Sidy spunea...

Waw ce bunatateeeee...!
Valy tot striga la mine sa-i fac, asa ca saptamana viitoare dupa ce mai prind putere, da-i sa marga !!!
Te tzuc !

Daniela spunea...

Sidy, pina ce faci tu, haideti la mine la o portie!

Ioana V. spunea...

moarea arata senzational!
Ai un blog foarte frumos si prin urmare te-am adaugat in listuta mea de blogroll, ca sa te pot urmari mai bine. daca iti face placere, viziteaza si blogul meu.

Daniela spunea...

Alinutzika, multumesc de aprecieri, cu siguranta ca te voi vizita !!