miercuri, 13 aprilie 2011

TORT CU MARGARETE

 Pentru  ca aveam in  casa o cutie cu mascarpone, m-am gindit sa fac ceva dulce si  pe baza de "repede".
Am facut un blat simplu, din  4 oua, 4 linguri de zahar, 4 linguri de faina(am batut albusurile spuma, apoi am pus zaharul si o lingura de zeama de lamiie, am pus galbenusurile si  faina, am amestecat prin rasturnare si imediat am pus , pentru 25  minute, la cuptor).
L-am scos  pe un gratar si l-am lasat la racit. 
Separat, am mixat 2 galbenusuri cu 150 g de zahar si 2 pliculete de zahar vanilat (pentru aroma de vanilie)  am adaugat 250 ml de  frisca lichida  si am  batut pina ce s-a intarit  frisca, am adaugat cutia de mascarpone (250 g ) si   amestecat pina la omogenizarea cremei. 
Am taiat blatul in 2, l-am insiropat cu  sucul unui compot de caise, am pus crema, deasupra am ras un pic de ciocolata  iar pentru decor am folosit margarete de la Dr.Oetker (sint  din  foi de napolitana si sint bune la gust  si decorative). 
 Pentru ceva dulce, facut repede, a iesit foarte bun tortuletul ! 

Niciun comentariu: