vineri, 19 iulie 2013

Briose din branza de vaci cu caise - varianta dietetica

Pentru ca inca sunt la regim, am facut briose din branza de vaci cu  goji   dar si cu caise, special pentru sotul meu.

Asadar, cantitatea este mare pentru ca am facut mai multe 


 750 g branza dietetica Lacteea
2 iaurturi dietetice Pilos  de 150 g
o cutie branza Ehrman de 250 g
2 plicuri budinca de vanilie de la dr.Oetker
5 linguri indulcitor Clio pudra
1 praf de copt
6 oua
4 linguri goji
esenta de rom si vanilie 
4 linguri tarate Psyllium
caise coapte , jumatati
Foarte simplu de facut :  goji se hidrateaza cam 15 minute in apa cu un pic de esenta de rom
Toate ingredientele se amesteca si se omogenizeaza bine, se amesteca si cu goji si se pun in formele de briose. Peste ele se pun si caisele desfacute in jumatate, cu partea bombata in sus .
Se coc cam  45 de minute la foc potrivit si nu se deschide cuptorul 25 de minute.
Se lasa se sa se raceasca putin  si abia dupa aceea se scot din  forme.

Sunt bune si usor de facut  , sunt pe lista dulciurilor dietetice pe care le fac frecvent. 






4 comentarii:

Adina spunea...

Vezi ca sunt la usa,deschide !:))
Weekend fain!

Daniela spunea...

Adina,imediat deschid, hai !
Te pup cu drag !

Lubita Iancu spunea...

Gata,ai trecut la treaba;ti-am simtit lipsa sa stii!
Pup Dani!!

Daniela spunea...

Lulu, esti o draguta, te pup si eu !