joi, 24 mai 2012

Prajitura cu cirese


Pentru azi , o simpla prajitura cu cirese, glazurata cu ciocolata !
8 albusuri batute spuma cu 8 linguri de zahar, amestecate apoi cu  galbenusurile amestecate cu 2 linguri de ulei si un praf de sare.  Se iau din compozitie vreo 2 - 3 linguri  intr-un castronel separat si se amesteca cu 1 lingura  zdravana de  cacao cernuta.  Peste  cealalta compozitie se pun 7 linguri de faina cernuta impreuna cu 1 lingurita praf de copt, se amesteca prin rasturnare  si se desarta in tava . Deasupra se pune  aluatul cu cacao si se amesteca cu lingura pentru a-i face  loc  iar  peste se aseaza  ciresele  curatate de simburi si date prin faina. Se coace cam 50 de minute  la foc mijlociu (primele 10 minute la foc mare ) . 
Scoasa pe un gratar si racita , se  glazureaza cu ciocolata !
Foarte pufoasa si buna, rapida si ieftina (ciresele au fost de la congelator, puse anul trecut la vremea loc ). 
Poftiti cu nadejde la o felie !

10 comentarii:

Ioana V. spunea...

tare buna cu cirese!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Am venit fuguta la bunatati.
Te pup!

TeoBucatar spunea...

Foarte buna,trece la rand in curand:)

In bucatarie la Sidy spunea...

Dupa aroma minunata a cireselor amestecate cu ciocolata, am venit !!!!
Credeam ca ai cires in gradina, dar....m-ai lamurit !
Duminica placuta, te tzuc !

Daniela spunea...

Alinutzika, pe acelasi calapod se poate face cu mure, cu capsuni, cu visine ...., oricum iese bine !

Daniela spunea...

Teo, foarte buna, trece repede, acum e momentul !

Daniela spunea...

Sidy, eu nu am cires dar sper sa pot lua din piata si anul acesta !
Te pup si eu!

Daniela spunea...

Dia, hai draguto sa te omenesc cu o bucata zdravana !
Te pup si eu !!!

Maria spunea...

Imi place mult prajiturica ta:)!!!!!!!Pupici

Daniela spunea...

Maria, hai la o portie!!