sâmbătă, 8 martie 2014

Clatite dietetice cu ciuperci




Pentru ca sunt atat de bune si de gustoase , calde sau reci, clatitele cu ciuperci sunt frecvente in meniul nostru. 
Acum , fata de alta data, clatitele mele sunt brune, pentru ca in compozitie au tarate de ovaz . De regula clatitele le fac  cu 4 linguri de tarate, 2 oua, lapte , apa minerala,sare si   2 linguri de amidon alimentar si trebuie sa aiba  consistenta smantanii (cam zgrunturoasa  smantana mea, de la tarate ) . Se odihneste cel putin 30 de minute, ca sa se umfle bine taratele. 
Umplutura este normala : o ceapa usor calita intr-o lingura de ulei  de masline, peste care am pus  ciupercile pleurotus taiate nu prea marunt, cam 300 de grame de ardei kapia macinati, sare, piper, chili si o legatura de marar taiata marunt. .........pana ce scade apa si in bucatarie miroase extarordinar. 
Se raceste totul, se adauga 1 ou si 100 grame branza de vaci  (sau cascaval Dukan ), se umplu ciupercile si se invartesc  pe modelul sarmalelor  si se aseaza in tava. Eu am pus hartie in tava , ca sa nu se prinda. 
Separat, am batut un ou cu 1 iaurt 0,1% grasime  si am turnat peste clatite. 
La cuptor , la 200 de grade, au stat 30 de minute. 
Sunt foarte, foarte bune si apetisante. Taiate rondele, arata ca o rulada inchegata  bine. 


4 comentarii:

In bucatarie la Sidy spunea...

Daca zici ca in bucatarie miroase extarordinar si sunt cu tarate de ovaz, atunci sti si ce urmeaza....Am sa le testez si eu ca prea fain le-ai pozat acolo !
Spor la bucatarit pe mai departe, draga vecinica , te tzuc !

Daniela spunea...

Sidy, cu nadejde te poti apuca de ele, sunt excelente !!!
Te pup si eu cu drag !

In bucatarie la Sidy spunea...

Azi le-am facut dar....sub forma de tort.
Au fost...dementiale !
Te astept cu mare drag la Campania mea de sarbatoare :http://sidyskitchen.blogspot.ro/2014/03/campanie-de-sarbatoare.html
Te tzuc vecinico !

Daniela spunea...

Sidy, ma bucur ca ai facut clatitele, nu conteaza forma, conteaza gustul !
Vin la campania ta, vin !
Te pup si eu cu drag !