vineri, 4 noiembrie 2011

Rulada cu ciocolata si portocale


De vreo trei zile tot ma cant ca imi trebuie ceva cu ciocolata, facut de mine in casa  dar sa aiba si gust de portocale !
M-am hotarat sa fac o rulada  cu crema de ciocolata si portocale si a iesit excelenta, dupa o felie mi s-a implinit pofta( nici macar nu am avut rabdare sa stea la rece suficient de mult, sa se inchege)!
Am facut o foaie de pandispan din 4 oua, 60 g de  faina , coaja rasa de la o portocala si 4 linguri de  de zahar ( am batut albusurile spuma tare cu zahar,  am adaugat  galbenusurile si faina si am  desertat intr-o tava  mare, pe care am tapetat-o cu  hirtie de copt ) . La cuptor a stat 20 de minute  si a fost gata.



Crema am facut-o din 2 oua, amestecate cu  150 g zahar si 2 linguri de suc de portocale , toate batute intr-un lighenas de inox , timp de 10 minute, deasupra unui vas cu apa calda. A iesit ca o smantina  subtire .


Luata de pe aburi, in crema am pus imediat am pus 100 g de cacao neagra   cernuta prin sita inoxidabila , 50 g de ciocolata neagra rasa marunt si am amestecat continuu. Dupa ce s-a mai racit, am incorporat un pachet de 200 mg de unt  si a iesit o crema  foarte aromata .
Am pus crema peste  foaie si am rulat, am taiat in 2 si am  imbracat rulada tot cu crema, peste care am pus ciocolata alba. 








Am dat-o la rece, a iesit absolut  delicioasa si foarte , foarte fina!

4 comentarii:

Kisildi spunea...

OOOO, deci la asta te-ai gandit cand ne-am intalnit zilele trecute!!!! Arata super deliciossss!

Daniela spunea...

Este super delicioasa rulada mea, deci, hai la o portie , iti gidila toate simturile, asa este de fina crema de ciocolata cu portocale !( stiu sa ma laud, asa-i?)

albinuta veninoasa spunea...

De cand ma chinui si eu sa fac o rulada mai mica dar numai din produse apicole. Pana la urma o sa incerc si cu ceva natural pe langa produsele apicole, pt a-mi ramane tare rulada. Ceea ce incerc este pt copii, posibili clienti, pt a se obisnui sa consume ceva bun.
bafta in continuare.

Daniela spunea...

Albinuto, hai sa ne consultam, poate iese si rulada ta, doua minti luminate poate scot ceva la iveala !!!!