duminică, 27 noiembrie 2011

Salata de telina cu maioneza, mere si nuci


Acum, cind legumele autohtone sint mai greu de gasit , salatele s-au rarit, din pacate !

Am facut o salata de telina, buna, buna   si   suculenta . 
O telina de circa  800 g am curatat-o si am taiat-o cubulete , dupa care am pus-o in tocator,am un Bosch care   face toate paralele, este tare  harnicut si usor de intretinut  (toaca tot - hrean, telina , ceapa, carne.....)  si a iesit  o pasta  omogena . Apoi, 4 mere  curatate au fost tocate   si amestecate  cu telina, le-am potrivit de lamaie,  sare si piper  si am pus maioneza facuta din 2 galbenusuri (1 fiert si unul crud) si 100 ml ulei. 


Am lasat la macerat  vreo 4 ore. Nuca nu am indraznit sa o pun inauntru, am pus-o doar  peste salata dar a fost un gust incredibil de bun asa  ca de acum  voi pune neaparat miez de nuca . 


Poftiti cu incredere la o portie de salata, a iesit foarte, foarte gustoasa !!!

8 comentarii:

Kisildi spunea...

Daniela, nucile se potrivesc de minune, ai facut o salata Waldorf apetisanta.

Daniela spunea...

Kisildi, intr-adevar a iesit foarte buna, nu stiu daca este chiar Waldorf dar stiu ca este tare gustoasa! !

albinuta veninoasa spunea...

Nota 10*. Ai facut un castron plin de bunatati si vitamine. Nu am mancat asa ceva, numai asemanator, fara nuca, unsa pe o paine de casa.

Daniela spunea...

Albinuto, multam fain ! Oi incerca si cu paine de casa !!!

Lubita Iancu spunea...

Buna salata Daniela;pe timpul cand nu stiam de blender,o dadeam pe razatoare si cu paine calda facuta de mine;mmm ce bun,felicitari!

Daniela spunea...

Lulu, hai sa facem troc: eu dau un bol de salata si tu dai doi cirnaciori! Facem tirgul?

Mari spunea...

Ce idee cu nucile!
O sa incerc si eu.
Altfel e excelenta si fara nuci.
Pupici!

Daniela spunea...

Mariano, nucile sunt cireasa de pe tort: se combina perfect cu toate celelalte ingrediente care sint moi, astea merg la crantanit!