sâmbătă, 21 septembrie 2013

Musaca de vinete cu piept de pui




Sunt frumoase, negre si lucioase vinetele, te imbie sa le cumperi de pe tarabe. 

Am luat 4 vinete frumoase, le-am curatat si le-am taiat felii cam de 1 cm grosime.
Le-am prajit usor in tigaia antaderenta, fara ulei, doar simplu.

Separat, am tocat o ceapa, am calit-o usor impreuna cu 500 g de piept de pui tocat  si 2 ardei grasi rosii tocati, am pus sare, piper . 
Dupa ce s-a racit, i-am adaugat 2 oua batute, ca sa lege umplutura.
O parte din vinete   le-am asezat pe fundul unei tavi ceramice

apoi am pus umplutura si am acoperit cu restul de vinete si am presarat marar verde tocat si putina sare.  

Separat, am batut 2 oua cu un iaurt si putina branza rasa si am rasturnat peste vinete
Dupa o jumatate de ora la cuptor, la foc mare, arata cam asa 

A iesit o bunatate, vinetele au avut un gust  dulce  si placut , o mancare foarte potrivita pentru orice fel de  dieta. 

Niciun comentariu: