duminică, 5 iunie 2011

Paine floarea soarelui



In ultima vreme am fost  ocupata si a fost mai greu cu postarile.
Si ce postez acum este facut  de  Ioana, nora mea, care acum este in tara si  facem curs intensiv de gatit!
Am gasit undeva pe net  aceasta reteta de paine si mi-a placut foarte mult asa ca m-am gindit sa o invat si pe ea sa faca mai ales ca le-am cumparat copiilor o masina de paine Moulinex si acuma  o testam.
Reteta simpla: 760g faina,250ml lapte caldut,125ml ulei,2 oua,2 pliculete drojdie uscata,1 lingurita zahar tos,2 lingurite sare
Pentru uns intre foi:100g unt topit
Pentru uns si presarat deasupra:1 galbenus , 30ml lapte,seminte de susan si in
Am facut aluatul  la masina, l-am lasat  o ora si jumatate, dupa care l-am scos , am facut  foile pentru piine , le-am uns cu untul topit, le-am  suprapus, le-am taiat  si am facut coronita  mare, apoi coronita mica si la sfirsit mijlocul  si am lasat la crescut inca o jumate de ora.






A crescut frumos si a iesit deosebit de buna si de aspectuoasa!

5 comentarii:

maria elena spunea...

Ce gospodine pricepute! Daniela, a iesit minunat painea voastra. ce bine arata cu semintele de in si susan. Va pup pe amandoua.

Liliana Toma spunea...

tare frumoasa a iesit!!!Felicitari Ioana si Daniela!!!

Daniela spunea...

Lenutico, Lily, multumim frumos de felicitari si va pupam si noi !

Liana10 spunea...

Minunata!

Daniela spunea...

Liana, multumim !