duminică, 17 aprilie 2011

Pilaf cu carne de gaina si ardei copti


Pilaful  cu carne de gaina si ardei copti este o mincare deosebit de satioasa  si gustoasa !
Am pus la bataie  o ceapa, 1 gaina de 1,3 kg, 300 g orez, ulei, 1 kg de ardei copti, sare, piper, boia de ardei iute.




Am  taiat ceapa, am calit-o in  ulei, am pus carnea,  si am lasat-o pina ce si-a schimbat culoarea, am pus sare, piper, boia de ardei iute, ceva buruieni uscate (patrunjel , marar) am  pus apa  cit sa acopere carnea si  am rasturnat totul in kukta unde a fiert cam 1 ora. 
Dupa ce a fiert carnea, am desertat inapoi in cratita si am pus  ardeii copti si macinati, a dat un clocot si  am pus orezul spalat. 




A mai fiert inca 25 de minute, am pus verdeata si  am luat de pe foc, cratita raminind acoperita inca  o jumatate de ora, timp in care  orezul infloreste frumos, absorbind toata zeama. 
Poftiti la  masa !

2 comentarii:

In bucatarie la Sidy spunea...

Ce gust bun poate sa dea ardeii astia copti, mancarii....
Delicioase papica !

Daniela spunea...

Da, Sidy, este o mincare foarte, foarte buna !