joi, 6 octombrie 2011

Frunze de busuioc la uscat pentru iarna

Tare frumos busuiocul anul acesta.L-am pus in jardiniere, intre flori, sa alunge insectele dar si intre legume, pentru acelasi motiv. 
Am cules busuiocul  , l-am spalat, am separat frunzele de ramuri, le-am pus la umbra, afara, la uscat, pe o coala de hartie cerata.

La uscare completa, faramitez frunzele si le pun in borcan  de sticla inchis ermetic si pastrez borcanul in camara, la rece.
Folosesc  frunzele uscate  la ceai dar si la condimentarea mancarurilor, salatelor. Daca sunt corect uscate,frunzele isi pastreaza  aroma  foarte puternica .
Separat, intr-o vaza mare, am lasat la uscat crengile de busuioc cu floare, le pun in aranjamentele de flori uscate si pastrez  semintele pentru primavara viitoare.  

4 comentarii:

maria elena spunea...

Daniela, ce fain! Eu am uscat impreuna, frunze, flori, sunt bune la iarna la mancare sau ceai.Te pup.

Daniela spunea...

Da, Lenutico,aroma busuiocului este inconfundabila, cu multe intrebuintari!Te pup si eu !

DiaMar bucataria galbena spunea...

Imi place aroma busuiocului in mancare.P.S.Am deschis si eu blog si te rog daca vrei sa mi te alaturi si sa ma urmaresti,doresc si eu sa-mi fac prieteni in blogosfera care sa-mi spuna daca le place ce vad la mine sau nu.Multumesc mult.Sper ca nu te-am deranjat.

Daniela spunea...

Dia Mar, cu cea mai mare placere iti voi urmari blogul !