duminică, 12 februarie 2012

Paine cu faina de secara si seminte de in


Mi s-a facut pofta de o paine de casa asa ca am facut  2  baghete, crocante si usoare ca fulgul !

Am  amestecat  350 g de faina alba  de paine, tip 650, cu 150 g de fainta integrala de secara, cu o lingurita rasa de sare, 25 g de drojdie, 1 lingurita de miere de albine, 2 linguri de  seminte de in  si  apa calduta ( pina la consistenta unui aluat nu foarte moale). 
Am  framintat si  am lasat la crescut o jumatate de ora.
Am impartit aluatul in doua  si  i-am dat forma de  baghete, le-am crestat si le-am  pus pe  hirtie de copt in tava si am mai lasat la dospit inca o jumatate de ora. 
Le-am copt 45 de minute la foc potrivit!
Au iesit doua paini foarte, foarte gustoase!

4 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Mirosul de paine proaspata este irezistibil,asa ca am venit repejor la o bucatica de paine.Te pup!

Daniela spunea...

DiaMar, pofteste cu nadejde!
Te pup si eu !

Ioana V. spunea...

imi place mult de tot painea de casa!Pup

Daniela spunea...

Alinutzika, painea mea nu este foarte aspectuoasa, in schimb este foarte gustoasa!
Te pup si eu !