duminică, 25 martie 2012

Somon cu legume la cuptor



Tacimul de somon inca este rezonabil si bun , am gasit proaspat si frumos, l-am portionat, am pus pe fundul vasului  un strat de legume ,


peste ele pestele condimentat bine

 si peste peste inca un rind generos de legume.

Am sarat si condimentat inca o data totul si am pus un pahar de apa, 2 linguri de ulei de  masline , am pus folie peste vasul ceramic si apoi  am dat la cuptor pentru  50 de minute, la foc mare.
A iesit foarte, foarte bun si gustos!

6 comentarii:

Ioana V. spunea...

trebuie sa fie tare bun!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Am venit la masa,tot este dezlegare la peste,asa ca este binevenit.Pup!

Daniela spunea...

A fost tare buna mincarea , merita repetata vara, cind e abundenta de legume zemoase si dulci !

Daniela spunea...

Sa iti fie de bine !!!

Nico spunea...

Ce bine arata!Cu ce l ati mancat?Merge cu mujdei si mamaliga?

Daniela spunea...

Nico, l-am mancat doar cu usturoi, langa legume nu incape mamaliga !