vineri, 22 iulie 2011

CRAP SI PASTRAV LA GRATAR CU SARAMURA DE LEGUME COAPTE

Abundenta  legumelor din piata ma determina intotdeauna  sa hotarasc pe loc meniul  asa ca  am  decretat :  se va face    un peste  la gratar (crap si pastrav) cu saramura de  legume la gratar  . A iesit extraordinara mincarea , parca mai buna a fost rece, dupa ce s-a inchegat putin pestele .
Am copt pe gratar  legumele (ardei gras, rosii, ceapa rosie, ardei iute  si ciuperci), le-am curatat si le-am  taiat in  bucatele mici .









Toate legumele, amestecate cu sare, le-am  rasturnat intr-o cratita  de inox cu fund dublu, au dat un clocot impreuna  pe soba si apoi am pus pestele . A mai  bolborosit pe foc vreo 10 minute dupa care  mincarea a fost  gata . Legumele  coapte  si-au luat gust una de la alta, ardeiul iute  a  dat un pic de iuteala, taman buna  pentru peste, totul a iesit minunat . 
Poze pentru  final nu mai am  ca am terminat mincarea tirziu de tot,( a fost infiorator de cald peste zi si am ales sa gatim seara )  pe la 23 iar a doua zi  nu am apucat sa mai  fac poze. 



2 comentarii:

In bucatarie la Sidy spunea...

Waw...cat de bine arata toate !!!
Danielo....pina la urma ai sa ma faci sa pap si eu peste.

Daniela spunea...

Pai eu te poftesc cu drag la un peste !