marți, 21 iunie 2011

SUPA CREMA DE PUI CU LEGUME


Supa crema este una  dintre  supele mele favorite, este consistenta, hranitoare si extrem de gustoasa!
Am facut o supa obisnuita  din  carne de pui ,morcov, patrunjel, ceapa si cartofi, fierte  bine in kukta pret de o jumatate de  ora. A iesit multa supa aurie  drept pentru care am impartit-o in doua si am pus jumatate  la congelator  . 

Am pasat legumele , mai putin ceapa (tocmai am facut o criza de colecist de la ceapa si nu e cazul  sa o  iau in seama o perioada) , am amestecat cu supa, am potrivit de sare si piper, am  mai dat un clocot si apoi am aromat  patrunjel verde cret.


A iesit deosebit de buna si de  gustoasa, cremoasa , cu toate legumele in ea, toate legumele au  fost trufandale  si au dat un gust  grozav!
S-a servit  cu piine prajita, a fost un deliciiu!!!

Niciun comentariu: