duminică, 23 martie 2014

Minitarte cu ciocolata si visine



Pentru ca este sfarsit de saptamana, adica masa de sarbatoare, m-am gandit la niste minitarte cu ciocolata si visine  . 
Deci, un aluat simplu din 1 ou, 3 linguri de indulcitor, 100 g unt, 6 linguri de apa, 2  linguri cacao  si 200 g faina, amestecat bine si dat la rece pentru 1 ora. 
Intre timp, am uns formele cu putin unt 

apoi am  impartit aluatul in 12 mingiute egale (le-am cantarit ) si le-am facut foi pe care le-am asezat in forme
le-am intepat bine cu furculita si le-am copt la 160 de grade timp de 30 de 
minute .


Separat, am infierbantat pana la punctul  de fierbere 200 de ml  de frisca, amestecata cu un pliculet de gelatina   si am rasturnat peste 200 g de ciocolata neagra, rupta bucati. 
A stat asa vreo 5 minute apoi am amestecat bine si am incorporat visinele. 
Separat, 100 ml de frisca fierbinte am amestecat cu 100 g de ciocolata alba, la fel omogenizata doar dupa 5 minute. 
Cu  lingura am pus  pe rand  si ciocolata neagra si ciocolata alba in interiorul tartelor si am dat la rece pentru doua ore. 
Au iesit excelente, gustoase  si demne de un desert pentru masa de sarbatoare. 


4 comentarii:

In bucatarie la Sidy spunea...

Arata intr-un mare fel ! Sa va fie de bine dragilor...
Va tzuc pe amandoi, de nu va vedeti !

maria elena spunea...

Vin si eu sa gust, sper sa fi ramas de Sidy, macar o prajiturica. Va pupam si noi.

Daniela spunea...

Sidy, gustul a fost pe masura , tare ne-am mai omenit !

Daniela spunea...

Lenutico, haideti ! Pana ajungeti de la Tarnaveni la Cluj, imediat mai fac o portie !