duminică, 1 ianuarie 2012

Meniu de Revelion

Pentru ca am stat acasa si l-am avut invitat  la masa doar pe Ion (sotul meu  cu care anul acesta implinesc  30 de ani de casatorie ) ,  masa a fost de fapt masuta, scaunele au fost  de fapt fotolii  si de restul, foarte lejer! 


Meniul a fost destul de bogat,  cu bucate proaspat pregatite :
carnati de casa  in aluat de pizza 
snitele de porc in crusta de susan
crap oglinda la gratar
oua umplute
salata de cascaval cu oua si usturoi
nuci coapte  si cascaval de Napolact, facut in grota de la Taga 
carne de curcan  la cuptor pe pat de legume 
un tort tiramisu 
 si o  sampanie deosebita 

9 comentarii:

Mari spunea...

Daniela, ce masa imbelsugata!
Ti-am zis eu ca il rasfeti cam mult pe Ion!

Alexandrina spunea...

Numai bunatati, felicitari!

Daniela spunea...

Mariana, Alexandrina, ce sa fac daca am avut invitat de seama, musai ca de voie buna !
Va pup !

Menuca spunea...

La mul ti ani Daniela si Ion impreuna,ce masa bogata se vede ca esti moldoardeleneasca,altoita,mii de pupici

Daniela spunea...

Multumesc, Menuca, LA MULTI ANI si voua!

Liliana Toma spunea...

La multi ani va doresc si eu.Noul an sa fie mai imbelsugat si plin de bucurii!!!

Daniela spunea...

Lili, multumim ! Va dorim si voua LA MULTI ANI, un an bun si cu multa sanatate !

In bucatarie la Sidy spunea...

No ...am venit !
La atatea bunatati l-am luat si pe Valy cu mine, nu de alta dar ma gandesc la kg...sa nu se depuna.
NO SHIIII....
Iti doresc multa sanatate si fericire si sa ti se implineasca toate
dorintele in noul an 2012. Doamne ajuta!
La multi ani !

Daniela spunea...

Sidy, promisiuni, promisiuni !
A trecut si Sf. Ion si tot nu ati venit!
Multa fericire si sanatate si voua, sa ne vedem sanatosi anul acesta !