vineri, 1 martie 2013

Budinca de ficat cu cartofi


Aceasta este o budinca pe care am incercat-o din dorinta de a pregati altfel ficatul si  a iesit delicioasa!
Am tocat marunt o ceapa, am calit-o usor si am pus peste ea ficatul trecut prin masina de tocat,(prin sita mare). Am calit pana ce ficatul si-a schimbat culoarea, am adaugat sare, piper si boia iute. 
Separat, am curatat cartofi si i-am fiert in apa cu sare. Din acestia am facut un piure molcut, la care am adaugat  unt cat o nuca,  marar verde tocat marunt si 1 lingura zdravana de smantana groasa.
Intr-o tava de cozonac, am pus hartie de copt si  am pus un rand de piure de cartofi,  unul de ficat, iar  cartofi si iar ficat. Peste  ficatul de deasupra am pus  1 ou batut cu o lingura de smantana. Am tinut in cuptor  cam 40 de minute, pana ce s-a rumenit frumos deasupra. Am lasat-o sa se intareasca putin in tava si numai dupa aceea am scos-o pe  un platou  metalic.Alaturi de aceasta budinca minunata am avut  chiftele de spanac. 

4 comentarii:

Mari spunea...

O bunatate! Sper ca mai gasesc, daca vin acum. N-ati mancat tot, nu-i asa?

Daniela spunea...

Mariana, nu am mancat tot, hai!!!

Adina spunea...

Buna reteta!:)

Daniela spunea...

Adina, parca mai buna a fost a doua zi , cand s-a inchegat frumos si s-a taiat felii frumoase si compacte !