joi, 19 ianuarie 2012

Carnati de casa in aluat de pizza


I-am facut, mi-au placut, am repetat si mi-au placut si mai mult !
Va amintiti  carnatii mei cei subtiri?
I-am taiat bucatele cam de 4 - 5 cm  si i-am imbracat , frumusel, in aluat de pizza (10 linguri de faina, drojdie proaspata cat o nuca, apa calduta , 1 lingurita de sare  si   2 linguri  de ulei de masline, acestea sunt ingredientele pentru blatul de pizza)


i-am uns cu ou batut , i-am presarat cu seminte de susan si seminte de mac
 si  i-am bagat la cuptor pentru 40 de minute. Au iesit asa de frumosi si de gustosi  ca i-am inscris  in lista de aperitive !!!

12 comentarii:

Lubita Iancu spunea...

carnatii daca sunt facuti de tine,buuuune trebuie sa fie aceste aperitive!!!
pupici!

Daniela spunea...

Lulu, cirnatii sint facuti de mine, clar , taman buni pentru aperitive !
Te pup si eu si ma bucur ca ai revenit acasa !

maria elena spunea...

Chiar apetisanti draga Daniela!
Te poftesc sa ridici un premiu, pe care ti-l ofer din toata inima pt harnicia ta, te pup.

DiaMar bucataria galbena spunea...

Ce gustosi trebuie sa fie,mai ales ca sunt carnati de casa.Pup!

Daniela spunea...

Lenutico, sint tare buni si multuemsc pentru apreciere, o sa imi iau premiul
Te pup si eu!

Daniela spunea...

DiaMar, a meritat efortul de a-i face in mate de oaie, tocmai pentru aperitive din astea !
Te pup si eu !

DiaMar bucataria galbena spunea...

Ai un premiu la mine.Sa vii sa-l ridici.Pup!

Lubita Iancu spunea...

Daniela ai si de la mine un premiu pentru toate bunatatile pe care le faci;vii la mine sa-l ridici
te pup si o seara buna!

Top Cuisine avec Lavi spunea...

cat de bine arata! o gustare excelenta!

Daniela spunea...

DiaMar, vin dar vin mai greu, am fost cam ocupata !
Multam fain ca te-ai gindit la mine, esti o draguta! Te pup si eu !

Daniela spunea...

Lulu, vin si la tine,dar tot asa, mai greu ca am avut multe de facut!
Esti deosebita si ma bucur ca nu m-ai uitat!
Te pup si eu!

Daniela spunea...

Lavi, foarte buni si foarte rapizi, ce-i aia sa ii infasori un pic in aluat?
Merita un pic de munca pentru cit sint de buni!