luni, 16 aprilie 2012

BUNATATI DE PASTE editia 2012





Desi vremea a fost destul de capricioasa, anul acesta am reusit  sa  gatesc afara mancarea si am fost tare multumita : are alt gust gatita la foc de lemne si  nu am avut nici un miros in bucatarie, unde am facut cozonacii si pasca in timpul acesta .Singurul pagubit a fost catelul care  a stat  numai cu nasul pe sus in curte, l-au innebunit atatea mirosuri !
Meniul, unul obisnuit :
chiftelute  in  pesmet si susan 
sarmale in foi de varza verde
ciorba cu afumatura si piept de pui, dreasa cu smantina si ou si aromata cu leustean  verde

cozonac cu nuca  si cu rahat
pasca cu branza dulce 

Pasca umpluta cu branza sarata  de anul acesta a iesit  exceptionala, o pufosenie  aromata si gustoasa !



 Am facut pulpe la gratar in loc de friptura pentru ca le mancam si reci, in loc de pastrama, au un gust minunat si nu  sunt pline de E-uri.

oua proaspete




si saratele

Tuturor va  doresc SARBATORI FERICITE  !!!!

19 comentarii:

Diana spunea...

O Doamne ce bine arata masa ta! cred ca vecinii salivau pe gard...Paste Fericit si Hristos A Inviat!

Karla spunea...

Hello! Hello! Wow , nemaipomenita mincare de Pasti! In primele 4 poze se vede gradina din imprejurul locului de foc...cit de mare este? Pentru legume de casa?
Salutari, Karla.

In bucatarie la Sidy spunea...

Sa sti ca mie tare imi place editia aceasta !
Te felicit !
Pentru cine nu este fan miel, acesta este un meniu de nota 11 cu *****
Sarbatori pascale linistite sa aveti !
Bietul Best....

Kisildi spunea...

Un festin pe masura!
Paste fericit!

maria elena spunea...

Ce festin!
Sarbatori fericite!

Daniela spunea...

Adevarat a inviat !
Diana , multumesc !Vecinii mei au avut sarbatorile cu o saptamina inainte dar si eu le-am tinut odata cu ei, ca am avut copiii acasa pentru 3 zile !

Daniela spunea...

Servus, Karla !
Gradina mea este de circa 100 mp dar chiar daca este asa de mica, va fi plina de legume, ca in fiecare an , doar atit ca anul acesta a fost tare lunga iarna si nu punem nimic in gradina pina nu se mai incalzeste un picut ! Am vrut neaparat sa avem si curte , si parcari, si terasa si gradina! Cu un pic de bunavointa, le avem pe toate !
Te sarut cu drag!

Daniela spunea...

Sidy, sintem fani miel dar la 28 lei kg mi se pare exagerat de scumpa carnea de miel, sincer!
Best s-a resemnat pina la urma, a tot primit resturi, a meritat sa stea cu nasul pe sus!
Multumesc de aprecieri si va doresc si voua SARBATORI FERICITE !

Daniela spunea...

Ildiko, multumesc frumos de aprecieri si urari !

Daniela spunea...

Lenutico, nu sint sarbatori alea fara de toate , ca sa simti pe deplin importanta evenimentului !
La rindul meu iti urez si tie SARBATORI FERICITE alaturi de familia ta!

Daniela spunea...

Adevarat a inviat !
Medi, SARBATORI FERICITE !

Daniela Addario spunea...

Hristos a Inviat ! Imi place meniul, eu servesc cu placere sarmalute ca sigur sint moldovenesti si o farfurie cu ciorbica, ca-i romaneasca si adevarata... Sarbatori fericite si multumesc de vizita !

Liliana Toma spunea...

Hristod a inviat!!!Sarbatori linistite va doresc!!

Maria spunea...

Sarbatori fericite in continuare, alaturi de cei dragi!!!

albinuta veninoasa spunea...

Un anunt era bine daca era : " NU INTRATI PE ACEST BLOG DUPA ORELE 22".
Acum trebuie sa fac o vizita la frigider.

Daniela spunea...

Daniela, te poftesc cu drag la masa !

Daniela spunea...

Adevarat a inviat !
Multumesc de urare, Lili!

Daniela spunea...

Maria, multumesc frumos, asemenea si tie !

Daniela spunea...

Albinuto, data viitoare pun anuntul ca sa nu mai sufere frigiderul tau !