luni, 7 martie 2011

ARIPIOARE DE PUI CU CIUPERCI PLEUROTUS


Mincarea de aripioare de pui cu ciuperci pleurotus este deosebita ca si gust, este o mincare de duminica excelenta.
Pentru asta am avut nevoie de 1 kg de aripioare de pui, 1/2 kg de ciuperci pleutorus, , o ceapa rosie mare, ulei de masline, 300 g smintina, o lingura de faina, piper, sare, boia de ardei iute.

Am tocat ceapa, ama calit-o in ulei, am pus peste aripioarele si le-am calit, am pus sarea, piperul si boiaua iute , o cana de apa si am fiert totul 30 minute.

Dupa asta, am desfacut 1 lingura de faina intr-un pahar de apa rece, am adaugat smintina si apoi am trecut totul prin sita, ca sa nu fie cocoloase.

Am pus amestecul peste mincare, am lasat sa dea un clocot bun si am dat jos de pe foc.

Linga, am facut o mamaliguta si am taiat o lebenita murata.


Credeti-ma este foarte, foarte buna mincarea !

Niciun comentariu: